September 27, 2020

Cum imbunatatesti imaginea firmei tale

Intr-un business fie ca este vorba despre PR, fie ca este vorba despre Marketing, cele doua componente sunt importante si asemanatoare deoarece identifica audienta, stabilesc obiective. Cu toate acestea, rolul PR-ului nu este sa promoveze bunuri sau servicii pentru a mari vanzarile, acesta fiind rolul marketingului.

Pentru a realiza cresterea firmei, atat PR-ul cat si Marketingul sunt importante si trebuie folosite amandoua.

Cu toate acestea, cele doua domenii sunt diferite, iar angajatorii de multe ori se intreaba pe cine sa angajeze, care dintre cele doua este mai importanta. Pentru a intelege ce inseamna cele doua si de ce sa alegi PR in Bucuresti cu Tudor Communication vom detalia mai jos.

In primul rand, marketingul este stiinta si arta explorarii, crearii si satisfacerii nevoilor pietei aducand profit. Pe de alta parte, marketingul reprezinta un set de procese de creare, comunicare si transmitere a valorilor catre clienti, dar si despre relatiile dintre clienti in modalitati prin care organizatia sa aibe de castigat.

In schimb, PR-ul reprezinta un set de actiuni cu scopul de a promova o persoana, o companie, un eveniment social, o petrecere, care se bazeaza pe informarea publicului si cooperarea cu acesta.

Agentia de PR Tudor Communication evalueaza atitudinile publice, identifica politicile si procedurile unui individ sau ale unei organizatii cu interes public si planuieste sa execute un program de activitati pentru a castiga intelegerea publicului.

Campaniile de PR sunt esentiale pentru pozitionare. Pe de alta parte creste popularitatea unui produs prin influentarea unui consumator si marirea volumului de vanzari.

Cu toate acestea, PR-ul face mai mult decat atat. Are rolul de a manipula imaginea companiei, iar cresterea imaginii companiei ridica nivelurile preturilor. Prin folosirea PR-ului, o firma, un produs sau o persoana isi va imbunatatii imaginea.

Se intampla ca de multe ori, prin legatura din PR si Marketing, cele doua sa fie confundate si egalate, insa cele doua sunt independente. Marketingul are drept scop schimburile care implica bani, iar PR-ul, identifica nevoi, incearca sa ofere produse si servicii pentru a satisfice cererile consumatorilor care vor recompensa printr-un aport de bani.

PR-ul are rolul de a supraveghea operatiunile de marketing si de a le sustine prin mentinerea relatiilor prin atitudine, realizarea de mitinguri, controlarea posibilitatilor de distrugere.


Din punct de vedere organizational, marketingul este o functie de management si lucreaza in stransa legatura cu mana de lucru pentru a ridica nivelul organizatiei. Pe de alta parte, PR-ul reprezinta o functie a personalului managerial care ofera consultanta si care da suport liniilor functionale. Toate acestea se pot realiza prin intermediul unei echipe de specialisti precum agentia Tudor Communication care are cele mai bune conexiuni. Ei te pot promova in mass-media sau canalele care se adreseaza publicului business-ului tau. Astfel, nu va fi nevoie sa mai cumperi publicitate si nici sa aloci bugete considerabile.